Volgers

dinsdag 24 oktober 2017

Christmas stockings

Vandaag dus het album afgemaakt en 2 kaarten, een record op een dag hi, hi.
Deze kaart is wat meer in de klassiekere stijl en ik vind dat op zijn tijd toch ook wel mooi.
Mijn passie ligt bij de vintage kaarten, maar zo tussendoor eens lekker wat anders doen , vind ik ook echt super leuk.
De bloemen zijn van Creative Expressions en gemaakt van perkament papier wat ik geembossed heb.
Het plaatje is van Syta v Gelderen die ik geplakt heb op de rechthoek van Nellie Snellen.
De sokjes met tekst is een mal van Alie express die ik zag en ook meteen besloot te kopen.
Aan de bovenkant van de kaart zit de dennenborder van Memory Box.
Op de bloementoef heb ik mini stropor bolletjes geplakt die te koop zijn bij Kimya Verpakkingen, net als de sterretjes.
En ik heb wat beaded stamen toegevoegd , ook van Alie Express.



       groetjes van Anneke

6 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

mooiii Anneke

gr karin

Original handmade by Janneke zei

Wat een mooie kaart Anneke!
Ik heb nog nooit iets besteld via Ali, maar zie bij veel bloggers hele mooie malletjes voorbij komen ;-)

Groetjes Janneke

Janette zei

Beautiful anneke...x

Rosina zei

Prachtig dit kerstkaartje Anneke...heel mooi plaatje en ook een super leuke stans erachter...
Groetjes Rosina

Brawny x zei

Fabulous card x

Dorthe zei

Anneke, it is so lovely, in white and silver, and a sweet motif with the pillows , dear.
Very lovely .
Dorthe XXX