Volgers

woensdag 6 september 2017

Christmas bouquet

Vandaag was Wima v Bijnen weer gezellig een dagje bij mij en hebben we samen weer gezellig zitten knutselen.
Ik had al voorbereidingen gedaan en heb 2 kaarten met de Cricut Expression gemaakt.
Materialen:

Blad:             Cricut Expression 2 , cartridge Winter Wonderland
klein blad:    Alie Express
takjes:           Creative Expressions
bloemen:      Webshop Margo
parelketting: Alie Express
plaatje:         Gerda,s Hobbyshop
klokje:          X- Cut XCU 504011
gesso - distress inkt - glitter cardstock - glitterspray


           groetjes van Anneke 

3 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

Prachtiggggggggg Anneke
Gr Karin

Plony zei

En dan deze.....wauwwwwwww........Nu zie ik eindelijk weer Anneke zoals ik Anneke graag zie....SCHITTEREND!!!!!!!!
Ik zag al van alles op FB voorbij komen maar dit is te mooi om af te doen met een duimpje op FB.
Geweldig meis.....en laat nog maar heel veel van dit moois zien.
xxx Plony

Ellen zei

Prachtige creatie boordevol moois!

xxx Ellen