Volgers

vrijdag 1 mei 2015

deurhanger

het is vandaag 1 mei en de nieuwe challenge bij AnMa Creatief begint.

alles mag, behalve een kaart!

ik heb deze leuke deurhanger van let,s get bizzee opgepimt met het mooie papier van First Edition, bella rose!
het frame is de 6002/0258 van Joy en de rand de 6002/0260
verder heb ik wat veertjes uitgestanst met de 6002/0293 en een blad met de 6003/0037.
de kleine takjes zijn de ( LR 0157 ) van Marianne Design.
de tekst is een achtergrond stempel van Craft Emotions waarvan ik een gedeelte van de tekst heb uitgeknipt en die heb ik eerst met versamarc gestempeld en met embossingpoeder white geembossed.
de prachtige bloem is van ScrapBerry,s de gardena flowers, en ik heb wat roosjes toegevoegd en een beaded stamen.
als embellishments heb ik een polymeer frame van Scrapberry,s toegevoegd en een kleine Scrapberry resin for wedding.
voor de finishing touch heb ik nog een strik van kant en lint gemaakt met een parel brad.
alle randen heb ik geembossed met chunky white embossing enamel.


dit is de prijs die Anne Marije beschikbaar stelt.

Marianne Design Embossingfolder & Stans-Hearts



groetjes van Anneke

14 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een schatje Anneke en wat een anders dan andere vorm van deurhanger. Mooi gepimpt hoor, beet shabby chic stijl vind ik....
Lieve groetjes Miranda

Stamps and Paper zei

Beautiful hanger Ann, your embellished it beautifull and as always gorgeous colours

Anne

Margreet zei

Ik vind hem schitterend, Anneke!
xxx Margreet

Marlies zei

Een hele mooie deurhanger! Prachtig gemaakt, heel romantisch! groetjes, Marlies

Doris knippenenplakken zei

Hoi Anneke,
Wat een prachtige deurhanger, prachtig geheel.
Heb online hobbyhandig bekeken Proficiat Anneke met jou bijdrage .
Groetjes Doris

Dorthe zei

This is adorable, dear Anneke, so very beautiful my friend , the sweetest idea !!
dORTHE, XOXO

Sue B zei

Oooh this is just gorgeous Ann… the papers and embellies are very pretty and I love the teddy image and frame… this is perfect vintage! :-)
Hope you have a nice evening!
Big hugs, Sue B xx

Adriana zei

Prachtig, Anneke! Mooi geheel met het papier wat je hebt gebruikt.
Liefs Adriana

Rosina zei

Heel mooi deze deurhanger Anneke....er zitten zoveel leuke accentjes op...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Josephine zei

Wat een prachtige deurhanger An, leuke details allemaal, en tsja....
een beertje erin verwerkt spreekt
mij natuurlijk bijzonder aan.

Heel mooi gemaakt meis!!!

Liefs,
Josephine

Marie-Louise zei

Hi Ann this is fabulous. Really super. Hope you all are well.

Henriƫtte zei

Prachtig geworden.

groetjes Henriƫtte

Maia zei

Deze had ik al op je facebook gezien maar nog niet de beschrijving hier gelezen.
Een schatje, beertjes maken het meteen gezellig!
Mooi gebruikt dat embossings enamel aan de randen...ik blaas er nog steeds het merendeel af ondanks dat ik versamark gebruik haha.
Weer een perfecte creatie!
Fijne dag
Lieve groet Maia

Ellen zei

Een prachtige deurhanger heb je gemaakt. Mooie materialen ook.
Ik klikte op de link van de deurhanger (want die wil ik ook wel) en kwam op blogger terecht (?). Weet niet of het aan mij ligt, maar misschien moet je het even controleren.

Liefs, Ellen